• Wpisów: 55
  • Średnio co: 29 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 16:23
  • Licznik odwiedzin: 12 546 / 1653 dni
 
nieskomplikowany01
 
Cześć :) Dzisiaj miałam luźniejszy dzień. Mniej lekcji i prawie nic nie robiliśmy, bo drzwi otwarte były. Uzupełniłam "zapasy" w jedzeniu, miałam braki głównie w ziarnach i warzywach :P

Trening:
- Turbo spalanie Ewy
- 20 minut rozciągania

Bilans:
1. omlet: 1 żółtko, 3 białka, 45g wędzonego filetu z piersi kurczaka, 2 łyżki płatków owsianych, 2 łyżki kukurydzy słodkiej, pół pomidora, szczypiorek, łyżka ziaren słonecznika, łyżka oliwy z oliwek + koktajl: 200ml mleka, 1łyżka miodu, 1 pomarańcza
2. 2 kromki chleba razowego, jogurt naturalny, ogórek świeży
3. jabłko, 1 ciastko owsiane (domowe), 1 orzech włoski
4. 2 łyżki kaszy jęczmiennej, brokuł, fasola szparagowa >gotowane, 5 sardynek w oleju roślinnym
5. szkl kefiru, pół banana, pół grejpfruta, łyżka otrębów pszennych, 1 orzech włoski
6. mix sałat, 40g sera fety, papryka żółta, papryka czerwona, łyżka otrębów żytnich, łyżka ziaren słonecznika


1677048.jpg


efekt-pracy.jpg


fdgv.jpg


gdafg.jpg


idealna-.jpg


indeks.jpg


tez-musze-sie-tego-nauczyc.jpg


images.jpg


thb_3410.jpg


thb_5666.jpg


thb_5740.jpg


to-niby-nie-ma-tluszczu-ale-tuczy-d.jpg


zapraszam-na-bloga-link-w-kilka-slo.jpg


zapraszam-na-bloga-link-w-kilka-slo.png.jpg

Do dzieła, nie marnujmy czasu :D

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego