• Wpisów: 55
  • Średnio co: 31 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 16:23
  • Licznik odwiedzin: 12 960 / 1774 dni
 
nieskomplikowany01
 
Cześć :) Nie znoszę czwartków, mamy prawie same bezsensowne lekcje, 2 godziny zajęć artystycznych, kto to wymyślił? Dobra dojść narzekania. Humor mi się poprawił, jak poćwiczyłam sobie, więc jest dobrze :)

Trening:
- 5 minut rozgrzewki
- Mel B cardio
- Mel B pośladki
- 4 dzień wyzwania: 30 brzuszków, 30 przysiadów, 30 pompek, 30s plank
- 20 minut rozciągania

Bilans:
1. omlet: 3 białka, 1 żółtko, 1 pomidor, szczypiorek, łyżka kaszy jaglanej, łyżka oliwy z oliwek, łyżka pestek dyni, łyżka ziaren słonecznika + szkl mleka
2. kanapka: 2 kromki chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, rzodkiewka, sałata rzymska, papryka  żółta
3. jabłko, 1 orzech włoski, 1 suszona morela
4. makaron pełnoziarnisty, brokuł, pomidory suszone, bazylia, oregano> zapiekane + 3 łyżki jogurtu naturalnego
5. szkl maślanki, pół grejpfruta, łyżka otrębów owsianych, 2 orzechy włoskie
6. 2 ciasteczka owsiane (domowe) + pół serka wiejskiego, seler naciowy, papryka żółta i czerwona, 2 plastry polędwicy z kurczaka

chcesz-zgubic-kilogramy-potrzebujes.jpg


jedzenie-a-kondycja-cialabestayfitb.jpg


macie-jakis-pomysl-na-dobra-diete-k.jpg


thb_7054.jpg


tylko-przypominam-nie-poddajemy-sie.jpg


zazdroszcze.jpg

Powodzenia :D :)

Nie możesz dodać komentarza.