• Wpisów: 55
  • Średnio co: 28 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 16:23
  • Licznik odwiedzin: 12 466 / 1620 dni
 
nieskomplikowany01
 
Cześć :) Uwaga, uwaga mam nowe postanowienie: "Do wakacji nauczę się szpagatu". Właśnie dzisiaj, jak ćwiczyłam wpadłam na ten pomysł. Kiedyś, jakieś dwa lata temu, umiałam zrobić z krótką rozgrzewką cały i do tego znowu dążę.

Trening:
- 5 minut rozgrzewki
- szóstki Ewy część: 2,1,6,5,9,7
- rozciąganie 20 minut

Bilans:
1. owsianka: 4 łyżki płatków owsianych, łyżka otrębów owsianych, szkl mleka, pół avocado, łyżeczka miodu, pół łyżeczki kakao, 2 łyżki suszonej żurawiny
2. kanapka: 2 kromki chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, papryka czerwona, ogórek świeży
3. jabłko, 2 orzechy włoskie
4. 4 pierogi z mięsem i kapustą kiszoną + 4 łyżki jogurtu naturalnego, łyżka oliwy z oliwek, łyżka ziaren słonecznika, 2 ogórki kiszone
5. szkl maślanki, pół grejpfruta, pół jabłka, łyżka otrębów owsianych
6. zupa krem: marchew, kalafior, bazylia + kromka chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, pół jabłka

thb_6435.jpg


co-powiecie-na-lekka-kolacjeindykku.jpg


cena-sukcesu.jpg


thb_6535.jpg


moje-sniadanko-lt3jesli-ktoras-chce.jpg


fitness-i-sport.jpg


thb_6531.jpg


thb_2815.jpg


pozywne-sniadanko-lt3.jpg

Do lata 100 dni, najwyższa pora działać!
Aktywnego :D

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego