• Wpisów: 55
  • Średnio co: 31 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 16:23
  • Licznik odwiedzin: 12 960 / 1774 dni
 
nieskomplikowany01
 
Cześć :) Cały czas zalatana, ale jakoś tak bardziej zorganizowana jestem, bo jak przez cały dzień w domu jestem to nic nie zrobię :P

Trening:
- 5 minut rozgrzewki
- szóstki Ewy cześć: 3,4,6,10,8,5
- 2 dzień wyzwania: 25 pompek, 25 przysiadów, 25 brzuszków i 25s plank

Bilans:
1. zupa krem: marchew, kalafior, bazylia + kromka chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, łyżeczka suszonej żurawiny, łyżeczka płatków migdałów, pół jabłka
2. 2 wafle ryżowe, pół avocado, 1 suszony daktyl, 1 suszona śliwka
3. jabłko, 1 suszony daktyl, 1 suszona śliwka
4. 1,5 łyżki kaszy jęczmiennej, pół filetu z pangi, brokuł, marchew> parowane, szkl maślanki
5. szkl mleka, łyżeczka kakao, łyżka miodu, 2 łyżka płatków owsianych, 2łyżki otrębów owsianych, pół banana
6. 2 kromki chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, plaster szynki wędzonej + sałata rzymska, pół pomidora, łyżka otrębów żytnych, łyżka oliwy z oliwek, 1 jajko gotowane


chyba-wole-takie-nogi-niz-typowe-qu.jpg


przyciete-az-w-oczy-kuje-mam-nadzie.png.jpg


ten-rekwizyt-z-dziecinstwa-pomaga-s.jpg


mmm-.jpg


po-30-dniach-jak-efekty-.jpg


fitness-i-sport.jpg


dla-jednych-czas-obiadu-dla-innych-.jpg


duperka-lt3.jpg


dla-jednych-czas-obiadu-dla-innych-.jpg


jadlabym-d.jpg


boli.jpg

Powodzenia, lato tuż tuż, a wiosna jeszcze bliżej :D :D

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego