• Wpisów: 55
  • Średnio co: 28 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 16:23
  • Licznik odwiedzin: 12 407 / 1594 dni
 
nieskomplikowany01
 
Cześć :) Dzisiaj bez treningu- regeneracja. Jestem przeciążona szkołą, więc stwierdziłam, że poczytam sobie książkę.

Bilans:
1. omlet: 2 łyżki płatków owsianych, 2 łyżki otrębów owsianych, 2 białka, 1 żółtko, łyżeczka kakao, łyżka oliwy z oliwek, 2łyżki sezamu + masa na: 1 banan, 2 łyżki miody, 2łyżki jogurtu naturalnego
2. 2 skibki chleba razowego, serek homogenizowany naturalny, ogórek świeży, plasterek polędwicy z kurczaka
3. jabłko, 7 kulek winogrona
4. 3 gołąbki: sałata, mięso mielone, ryż brązowy + 1,5 pomidora, 3 łyżki jogurtu naturalnego, zioła prowansalskie
5. szkl maślanki, łyżka otrębów pszennych, pomarańcza
6. sałatka: pół serka wiejskiego, łyżka ziaren słonecznika, łyżka otrębów żytnich, 2 plasterki polędwicy z kurczaka, 3 ogórki warszawskie, pół pomidora



indeks.jpg


dfszgdbsf.jpg


dsfgbf.jpg


motywator_525fe449e6ae51.06084906-600x600.jpg


images.jpg


srgbvdsfgb.jpg


4262_1365098120.png

Do dzieła :D :D

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego